Hainbat proiektu eta enpresak akats esanguratsua egin ohi dute beraien presentzia digitala garatzeko momentuan: Facebookeko profila erabiltzearen akatsa, orrialdea erabili ordez.
Huskeria dirudien arren, estrategia digitalaren arrakastarako, esanguratsua izan daiteke aldaketa egitearen erabakia hartu eta gauzatzea. Kontutan hartu beharreko hainbat gai azaldu ondoren, eman beharreko pausoak azaltzen dizkizuegu behekaldean.
Zorionez, prozesua asko erraztu du Facebookek azkenaldian. Ez da denbora asko pasa, profila orrialde bihurtu beharrean orrialdeak zerotik sortzea gomendatzen genuenetik. Izan ere, prozesu automatikoa jarraituz, Facebookek eginiko azken aldaketak arte, amaierako emaitzan ez baitziren orrialde baten administrazio aukera guztiak eskaintzen.
Egun, ordea, bide hau izango litzateke profila orrialde bihurtzeko bide gomendagarriena:
[one_half]
Aurreko urtean Nola egon behar dute negozioek Facebooken sarreran azaldu genituen Facebook orrialdeak profesionalki erabiltzeko arrazoi nagusiak:
[/one_half][one_half_last]
[/one_half_last]
[one_half]
1. Facebookeko migrazioak egiteko atalean sartu eta agertuko den botoia sakatu (hizkuntza ezarpenen arabera, “Get started” edo “Empezar” testua izango du).
2. 14 egunetan zehar hainbat tresna eskuragarri izango dituzu orrialdea osatzeko eta profilean zenuen edukia kopiatzeko.
[/one_half][one_half_last]3. Tresna hauetara sarbidea eskuinaldeko barran agertuko da. Hauen bidez:
4. Honezkero bukatu duzu prozesua. Azkenik, ez ahaztu zenuen profila aldatzeaz, modu pertsonalean erabili eta orrialde profesionalarengandik ezberdintzeko: aldatu profil irudia, benetako izen-abizenak jarri, lagunen zerrenda eguneratu, etabar.
[/one_half_last]