2016/12/23

Bezero arreta tradizionala vs digitala ikastaroa

Atzera begiratuz gero, inorrek ez luke esango pertsonen artean aplikazio ezberdinen bitartez berehala komunikatzeko gai izango ginenik.

Erlazio sozial edo pertsonetan gertatu den bezalaxe, lan arlora hedatu den ohitura honek eraldaketak ekarri ditu bezeroekin nahiz enpresako beste interes talde batzuekin komunikatzeko eran.

 

 

 

Ondoko hauek lirateke aldaketa esanguratsuenak:

  • Zenbat eta komunikazio aukera gehiago izan, hobe (telefonoa, e-posta, web-orri, sare sozialak, berehalako mezularitza sistemak…)
  • 24 orduko bezero arreta eskaintzea positibotzat hartzen da.
  • Azkartasuna eta berehalako erantzuna eskertzen dute bezeroek.
  • Gaur egun iritzi positibo nahiz negatiboak argitaratzeko aukerak, ugaritu eta erraztu egin dira. Batez ere, azken hauek izan ditzaketen oihartzuna iraganean baino askoz ere eragin handiago izan dezakete gainera.
  • Komunikazio kanal digital hauek egoki kudeatu ahal izateko, beharrezkoa izaten da langile baten lanaldi osoa (askotan horretarako aukerarik ez dagoen arren).
  • Langileen iritzi eta parte hartzea aktiboagoa lortzen ari da orokorrean.

 

Eraldaketa digitalak eragindako aldaketa hauek kontutan edukiz, gaur egun enpresa edo negozio askok zailtasunak izaten ari dira beraien bezeroei erantzun egoki bat emateko. Horrez gain, etengabeko eraldaketa dagoenez, berrikuntzak egunero datoz eta guztien berri izan eta hauek koltrolpean izatea ezinezkoa iruditzen zaie.

Hala ere, gustoko izan ala ez, errealitate honen aurrean kalitate handiko bezero arreta eskaintzen jarraitu nahi badugu, ikastea besterik ez zaigu geratuko.

Hementxe lanketa horri heltzeko aukera paregabea: TaPuntuk antolatu duen Bezero arreta tradizionala vs. bezero arreta digitala ikastaro laburra.

Urtarrilaren 12an, goizeko 09:00tatik 13:00etara bezero arreta digitalaren inguruan jakin beharreko gako nagusiak aztertuko ditugu.

 

Gehiago jakin nahi? Ezagutu xehetasun guztiak eta izen eman ikastaroan